zaterdag 27 februari 2016

DDay-3Weeks

Omdat het prachtig, zonnig weer was, heb ik eerst 's ochtends met Henriƫtte en Tobi een wandeling naar Willige Langerak gemaakt. Terug liepen we onder aan de dijk, beschut tegen de snijdende noord-oostenwind.

Na de lunch (kliekje pasta, mjum) heb ik even overwogen de rest van het programma over te slaan, maar ja, uiteindelijk heb ik daarmee alleen maar mezelf. Ik liep eerst over de dijk, heerlijk met mijn hoofd in de zon en de wind in de rug.


Omdat ik de kale weilanden terug vreesde, besloot ik een stukje af te steken door niet via de Bergweg en de Kadijk te lopen, maar via de Bovenberg, in de beschutting van de huizen. Tussen de vele bungalows en boerderettes staan ook nog tal van fraaie, oude boerenhoeves. Deze trainingsweek zit erop, nog maar drie! te gaan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten