dinsdag 23 februari 2016

Zon en hagel

Dankzij het onvolprezen buienradar stelde ik mijn start vanmorgen een minuut of 10 uit, at lekker een banaantje terwijl buiten de hagelstenen de straat bombardeerden. De hagel ging over in zachte regen en in de laatste druppels vertrok ik voor de mars van vandaag: 20 km. met bepakking.

Het lopen ging iets minder soepel dan gister, ik vermoed dat er nog een beetje vermoeidheid in de benen zit. Gelukkig heb ik nog geen blaren opgelopen, ondanks het feit dat er nu al in 2 van de 3 paar gekochte wandelsokken een gat en slijtageplekken zitten. Omdat ik de bonnetjes niet meer heb, bestond mijn wraak uit het schrijven van een slechte review op de site van Vrijbuiter.


Gelukkig heb ik mijn hardloopsokken van Falke nog, die vandaag prima voldeden. Ik denk dat ik dan maar een paar wandelsokken van Falke bijbestel, maar niet bij Vrijbuiter. Mijn rondje van 15 km. wordt een beetje eentonig, maar goed, ik hoef nog maar een dikke maand vol te houden. En morgen heb ik een fijne rustdag, mede vanwege de fysio.


2 opmerkingen:

  1. Je zou zeggen dat uitgerekend wandelsokken even meegaan! Ik ben benieuwd of ik je review op de site terug kan vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij moet dat lukken, er staan bij de sokken maar 2 (slechte) reviews ;). Het is eigenlijk een schande, ze kosten €20 per paar! (nu afgeprijsd naar € 14,95)

    BeantwoordenVerwijderen